Membri nostri (si simpatizantii), beneficiaza de newslettere periodice prin care sunt informati permanent in legatura cu aspecte legale si fiscale ce tin de activitatea lor.

Mai jos este prezentata lista materialelor transmise pana in prezent:

  1. Newsletter 01 – Iulie 2015 – “Ce drepturi avem in cazul unui Control ITM” ?
  2. Newsletter 02 – Iulie 2015 – “Ce drepturi avem in cazul unui Control ANAF” ?
  3. Newsletter 01 – August 2015 – “Ce trebuie sa stiti despre clauza de neconcurenta din Contractele de munca”
  4. Newsletter 02 – August 2015 – “Ce trebuie sa stiti despre acordarea Concediului de Odihna salariatilor”
  5. Newsletter 01 – Septembrie 2015 – “Concedierea disciplinara a angajatilor”
  6. Newsletter 02 – Septembrie 2015 – “Concurenta neloiala – amenzile riscate de angajatii care pleaca cu clientii firmei”
  7. Newsletter 03 – Septembrie 2015 – “Compensarea in bani a zilelor de concediu neefectuate”
  8. Newsletter 01 – Octombrie 2015 – “Cum va puteti verifica contabilul”
  9. Newsletter 02 – Octombrie 2015 – “Cum se inscriu si cum se sterg faptele in cazierul fiscal”
  10. Newsletter 03 – Octombrie 2015 – “Modificari in impozitarea microîntreprinderilor”
  11. Newsletter 01 – Noiembrie 2015 – “Nedepunerea Declaratiilor Fiscale”
  12. Newsletter 02 – Noiembrie 2015 – “Drepturile angajatilor in cazul unui accident de munca”
  13. Newsletter 03 – Noiembrie 2015 – “Stimulente fiscale pentru angajarea tinerilor fara experienta”
  14. Newsletter 01 – Ianuarie 2016 – “Facturarea in 2016”
  15. Newsletter 02 – Ianuarie 2016 – “Afisarea certficatului energetic OBLIGATORIE”
  16. Newsletter 01 – Februarie 2016 – “Ce taxe se platesc in 2016 ca si Administrator de Firma”
  17. Newsletter 01 – Ianuarie 2017 – “Modificari in regimul PFA si II”
  18. Newsletter 01 – Februarie 2017 – “Controalele de Mediu”
  19. Newsletter 01 – Martie 2017 – “Amenzi legate de datele cu Caracter Personal ale Angajatilor si ale Clientilor”
  20. Newsletter 01 – Aprilie 2017 – “Riscuri Fiscale la atribuirea de Dividende”
  21. Newsletter 01 – Mai 2017 – “Ce verifica Fiscul cand vine in control la o firma ce lucreaza direct cu populatia”
  22. Newsletter 01 – Iunie 2017 – “Etapele Cercetarii Disciplinare”
  23. Newsletter 01 – Iulie 2017 – “Cum puteti cere bani de la stat pentru ucenicii adusi la firma”
  24. Newsletter 01 – August 2017 – “Evidenta orelor de lucru pentru angajatii cu program flexibil”
  25. Newsletter 01 – Septembrie 2017 – “Monitorizarea angajatilor la locul de munca”
  26. Newsletter 01 – Octombrie 2017 – “Documente necesare in cazul inspectiei fiscale”
  27. Newsletter 02 – Octombrie 2017 – “Deducerea TVA pt tranzactii cu parteneri inactivi”
  28. Newsletter 01 – Noiembrie 2017 – “Firmele si PFA sunt obligate sa efectueze inventarierea anuala a patrimoniului”
  29. Newsletter 02 – Noiembrie 2017 – “Negocierea colectiva”

Pentru a descarca fisierele va rugam APASATI AICI

Cei care doresc sa beneficieze de acest serviciu, sunt rugati sa ne contacteze completand formularul de mai jos

Inregistrare newsletter

1 + 4 = ?